reklama

Prečo budeme musieť mať Vianoce po celý rok

Mačička Lola sa svojho príbytku na vianočnom stromčeku nechce vzdať. Ale neviem si predstaviť, že sa budem celý rok musieť triasť,aby stromček nespadol. A hviezda na jeho vrcholku je riadne nakrivo.... Ale kvôli Lole budeme musieť mať asi Vianoce po celý rok...Posúďte sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Tu v tomto úkryte ma nikto nenájde!

A môžem sa tu hrať! A je to tu perfektné!

Už som unavená....ale príjemne...

A som pri hviezde! Že mi to tu sluší?

A mám dobrý výhľad a aj prehľad!

Obrázok blogu

A stromčeku určite sluší môj pekný chvost!

Tak mi ten stromček neberte!!!!!!

Odvážite sa?

Tatiana Žilíková

Tatiana Žilíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Takto vyzerá jedna študentka Filozofickej fakulty UK :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu